Η ομογενειακή επιχείρηση Souvlakihut, του Γιάννη και Βασίλη Φωτιάδη από τη Μελβούρνη μόνο επιτυχίες έχει στο ιστορικό της. Η τελευταία από αυτές, το γεγονός ότι, σύμφωνα με το οικονομικό περιοδικό BRW, είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αλυσίδα τροφίμων της Αυστραλίας για το 2010 και η τρίτη επιχειρηματική αλυσίδα της Αυστραλίας όσον αφορά την αύξηση του ετήσιου τζίρου της, ο οποίος παρά την οικονομική κρίση αυξήθηκε κατά 120% για το προηγούμενο οικονομικό έτος.
Την ίδια στιγμή, όπως ανέφερε ο κ. Γιάννης Φωτιάδης, το ελληνικό σουβλάκι μέσα από το Souvlakihut, μπαίνει σύντομα σε μία από τις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου, αυτή της Ινδίας. «Βρισκόμαστε στη φάση υπογραφής των συμβολαίων», μάς λέει ο κ. Φωτιάδης, τονίζοντας ότι το ελληνικό σουβλάκι αυτή την στιγμή είναι άγνωστο στην Ινδία.
Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ
Το Souvlakihut ξεκίνησε πριν από έξι χρόνια από δυο αδέλφια, τον Γιάννη και τον Βασίλη, που παρ’ ότι το όραμά τους ήταν να κάνουν ένα εστιατόριο με σουβλάκι άρχισαν να βλέπουν την προοπτική της διάσημης αυτής ελληνικής γευστική πρότασης να εξελιχθεί σε παγκόσμια επιτυχία.
Σήμερα τα εστιατόρια Souvlakihut φτάνουν τα 36 και έως το τέλος του 2010, όπως μάς λέει ο Βασίλης, θέλουν να τα διπλασιάσουν όσον αφορά την αγορά της Αυστραλίας.
Το μυστικό της μεγάλης επιτυχίας της ομογενειακής επιχείρησης που σαρώνει την μία διάκριση μετά την άλλη και έχει κερδίσει πλέον ξεχωριστή θέση στην επιχειρηματική κοινότητα της Αυστραλίας, είναι η ποιότητα, αλλά και η στήριξη που προσφέρουν σε όσους αποφασίζουν να συνεργαστούν, επενδύοντας σε εστιατόρια Souvlakihut.
«Πέρα από την ποιότητα του προϊόντος, η επιτυχία της αλυσίδας εστιατορίων Souvlakihut είναι καθημερινή σκληρή δουλειά. Όσοι επιλέγουν να επενδύσουν στο Souvlakihut γνωρίζουν ότι επενδύουν σε μία επιτυχημένη αλυσίδα που, λόγω του καλού ονόματος που έχει στην αγορά, θα τούς φέρει τα επιθυμητά κέρδη. Τους στηρίζουμε και δουλεύουμε σκληρά να βελτιώσουμε το προϊόν και την φήμη του», λέει ο Γιάννης και συνεχίζει: «Δεχόμαστε επενδυτές που έχουν καλό όνομα στην αγορά και, πάνω από όλα, ενδιαφέρονται για την ανέλιξη του προϊόντος», προσθέτει.
Όπως αναφέρει και σχετικό άρθρο του περιοδικού BRW, η επιχειρηματική επιτυχία του Souvlakihut οφείλεται στην άψογη οργάνωση της εταιρίας, την οποία ανέλαβαν εξαρχής τα δύο αδέρφια και την οποία, όπως εκμυστηρεύονται στο «Νέο Κόσμο», μελετούσαν για πάνω από δύο χρόνια, πριν προχωρήσουν στην έναρξη εργασιών του Souvlakihut.
ΙΝΔΙΑ, ΚΥΠΡΟΣ, ΕΥΡΩΠΗ, ΤΟ SOUVLAKI HUT ΕΤΟΙΜΟ ΝΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΘΕΙ
Το Souvlakihut είναι πλέον πασίγνωστο στην Αυστραλία, αλλά, όπως λέει ο Βασίλης, έφτασε πλέον ο καιρός να ανοίξει τα φτερά του στην παγκόσμια αγορά.
Έτσι πριν από λίγο καιρό, ξεκίνησε η διαδικασία υπογραφής συμβολαίων προκειμένου το διάσημο ελληνικό σουβλάκι του Souvlakihut, να γίνει διάσημο, όχι στο Bollywood, αλλά γενικότερα στην αγορά της Ινδίας. «Βρισκόμαστε στην φάση των τελευταίων διαπραγματεύσεων των συμβολαίων» μας λέει ο Γιάννης που θεωρεί σχεδόν σίγουρη την εξαγωγή του Souvlakihut σε μία αγορά του ενός δισεκατομμυρίου κατοίκων.
Μας πληροφορεί, όμως, ότι η ομογενειακή επιχείρηση έχει στα σκαριά και σχέδια ευρωπαϊκά. «Πριν από λίγες μέρες δεχθήκαμε επιχειρηματίες από την Κύπρο που ήρθαν στην Μελβούρνη αποκλειστικά για το Souvlakihut. Έμειναν απόλυτα ενθουσιασμένοι και ήδη έχουμε ξεκινήσει τις συζητήσεις για να αναλάβουν την αντιπροσωπεία του Souvlakihut στην Κύπρο, ενώ παράλληλα θέλουν να ασχοληθούν και με την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου